Monday, April 12, 2010

Minu elu lugu!

Tervitused Võrumaalt!

Inseneri diplomi sain omal ajal Tallinna Polütehnilisest Instituudist ja loodusteaduste magistrikraadi sealt samast aga juba uue nimega Tallinna Tehnikaülikoolist!

Töötan Võrumaa Kutsehariduskeskuses Turismi õppetooli juhtivõpetajana ja õpetan reisikorraldust, sihtkoha tootearendust, projektitööd ja oma lemmikainet toitumisõpetust! Toitumine ja kõik sellega seoses on ka minu hobi. Enesearendamisega tegelen aga pidevalt internetipõhiselt.

Kursusele tulin aga ikka selleks, et saada uusi oskusi ja teadmisi, mida edaspidi oma töös ära kasutada.



Head koostööd soovides ja ikka päikest!

3 comments:

  1. Tere, Luule. Mida tähendab ecoteam?

    ReplyDelete
  2. Tere Maibritt!
    Vabandan, et ei ole vastanud aga olin oma töödega jännis ja üldse ei vaadanud oma blogi. Ecoteam on minu kasutajanimi - selline sellepärast, et olen ökoloogilise mõtlemise fan. Valikute puhul valin alati ökoloogilisema variandi - orgaanilised tooted ja üldse otsin infot tervislikest valikutest. Olen leidnud head tooted oma energiataseme tasakaalustamiseks ja ka vahendi mobiiltelefonide elektromagnetlainete kahjustutamiseks.

    ReplyDelete